Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#online hirdetési lehetőségek

Tech hvg.hu

Megmondták a magyarok, milyen reklám idegesíti őket és milyen után vásárolnak valamit

Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők – derül ki a DisplayNOW hirdetési webshop reprezentatív kutatásából.

Tech Pavló Péter

Honnan dől a lé? Útiterv neten hirdető vállalkozóknak

A nagyobb vállalatok ugyanúgy hirdetnek hírszájtokon, mint Facebookon és a Google rendszerében. De mit tehet, hova menjen egy jóval kisebb összegből gazdálkodó kis- és középvállalkozó, melynek a leglátogatottabb magyar médiumok szóba sem jöhetnek? És mit tehet az a cég, amelyik eleve csak egy városra vagy megyére fókuszál? Máris jönnek a válaszok.

Tech techline.hu

Lejár a bannerek kora?

2008-ban nem történt drámai átrendeződés a netes hirdetések...